Ik zoek muziek producer software die niet zo moeilijk is maar waar je wel wat aan hebt, Tips?

Vooral om beats en samples te maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WinAmp?
:)

Antwoorden (2)

probeer zoiets als virtual DJ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
FL studio heeft een gratis demo versie waar je misschien wat mee kan, is niet zo moeilijk en je kunt er makkelijk sampletjes mee maken. Beats maken is ook heel simpel alleen is het wel het beste als je dan sample packs hebt zoals VEE of VEC2.
En als je dan wilt mixen met een ander nummer kun je ook mp3/wav bestanden importeren in fl studio maar mss is dat handiger met iets als Virtual dj :)