hoe heet dit liedje, i think that she knows?

ik hoorde het liedje tijdens werk, het is denk ik al rond de 3 á 4 jaar oud, en heeft beetje de style als Gavin Degraw. Er wordt vaak gezongen: I think that she knows.. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Is het;
Justin Timberlake - I think that she knows
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Justin Timberlake - Lovestoned / I Think She Knows (hetzelfde liedje).

Youtube: http://m.youtube.com/watch?v=QUuKvHHt8Sk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DQUuKvHHt8Sk&gl=NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
huh, dat had ik niet verwacht. Nog maar even doorzoeken dan. Heb je nog meer info over het liedje ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, fijn! Ik ga het gelijk even luisteren (;