Hoe heet het nummer op de achtergrond bij een tv programma?

Van het tv programma: Anita wordt opgenomen van KRO NCRV
Uitzending van 29-10-18
Fragment hoor je op 33:10
https://www.npostart.nl/anita-wordt-opgenomen/29-10-2018/KN_1701850

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
dudemeister
5 jaar geleden
Het lijkt op het spel van Lee Ru-ma aka Yiruma. Zuid Koreaanse pianist. Titel onbeknd, maar zou me niet verbazen dat hij dit is.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je zou kunnen proberen het fragment op te nemen met een app zoals shazam, kijken of die het stuk herkent.

Antwoorden (1)

Na heel veel Shazammen heb ik het gevonden het nummer heet
Where is my mind van Maxence Cyrin