waar zou ik de bladmuziek van de vogelserenade van john woodhouse kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Antwoorden (1)

Er is een Vogelserenade van Wim van Gennip en G. van Houtert opgenomen in de bundel Benelux Music deel 179. Dat zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als wat Johnny Woodhouse heeft gespeeld. Helaas staat dat deel op https://www.boekwinkeltjes.nl/s/?q=benelux+music er niet bij, maar via die site kun je er misschien toch aan komen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
P.s. 'k Heb me een hoedje gezocht naar een cd waarop John Woodhouse dit nummer speelt, maar die niet gevonden. Volgens mij vergissen de Youtubers zich dat hij het zou spelen op zijn accordeon en betreft het in werkelijkheid Gerry van Houtert !
Toegevoegd op 08 mei 2018 16:21: tekst
Amadea