Hoe heette deze muziek? Holland got talent, show vandaag, bij de voetbal act.

Net een aflevering gezien, een jongen met een voetbal waarmee hij best wel goede trucs mee kon.
In zijn act waren verschillende liedjes, 3 als ik het me kan herinneren.
Kan iemand mij de link naar dit preciese filmpje geven of de titels van de liedjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

De voetballer is Maarten van Luit. Het fragment uit de uitzending van vandaag staat nu al op de site van RTL (en binnenkort ook de hele uizending) :

http://www.rtl.nl/xl/#/u/89f56fc1-f62f-45b3-ae40-fa4b80ad80e7/

Toegevoegd na 1 minuut:
De muziekfragmenten kende ik helaas niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De min is niet van mij.
Wel een plusje en later het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je. Die (anonieme) min snap ik ook niet.
Het beste antwoord is denk ik van degene die de muziek correct weet te benoemen, want dat is uiteindelijk wat je wilt weten !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan typ ik gewoon een paar zinnen in van het liedje.
Zo heb ik het ook gevonden.
Er waren 2 beste antwoorden mogelijk geweest: degene met de titel of degene met het filmpje

Andere antwoorden (2)

La Noyee van Yann Tiersen
Deze bedoel je als het goed is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de muziek was vlotter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
song 2 word gespeeld als hij de coulissen inloopt op het einde.