Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je muzieksmaak veranderd, komt dat dan door dat je zelf veranderd? Evolueert je muzieksmaak mee met je karaktervorming?

Vroeger vond in Bob Dylan saai. Nu vind ik het fantastisch.
Terwijl ik Pink Floyd vroeger grijsgedraaid heb, en het nu zelden nog draai.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
860

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Muziek is voeding voor de geest. Het is net als met eten. Zo heb je periodes dat je bepaalde gerechten erg lekker vindt en dan komt er een periode dat je iets nieuws ontdekt en dat vaker gaat eten.

Als kind vindt je bepaalde gerechten niet lekker, maar later opeens wel. Dat is hetzelfde met muziek. Het heeft te maken met je leeftijd, stemming, interesses en behoeftes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je smaak kan veranderd je hele leven door dat is met alles zo.
Dat is zo bij, uitgaan, kleuren, kledingsmaak, vrienden,leefomgeving en ga maar door.
Ik sta soms zelfs verbaasd over het feit dat je iets leuk kunt vinden en er tegelijk een hekel aan kunt hebben.
Smartlappen vind ik vreselijk maar als ik ga stofzuigen zet ik de radio keihard aan en ga dan elke smartlap keihard meebleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding