Wat zijn de leukste one-hit-wonders uit de geschiedenis van de muziek?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Even een paar liedjes uit de jaren 80 (ook leuk om in te sturen voor het foute uur op Q-music):

Baltimora - Tarzan Boy
Champagne - How 'bout us?
Opus - Life is Life
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Voor mij: Man at work met Downunder.

Z hebben nog wel een paar zeer bescheidde hitjes gehad maar nooit meer zo goed als deze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind er veel leuk of mooi:

Dillinger - Cokane in my brain
Scott Fitzgerald - If I had words
Ph.D - I won't let you down
DÖF - Codo
Sam Cooke - Wonderful world
Roots Syndicate - Mocking bird hill
Fluitsma & Van Tijn - 15 miljoen mensen
Shaggy - It wasn't me
Schnappi - Das kleine Krokodil

Maar de leukste (grappigste) is natuurlijk:

One Day Fly - I wanna be a one day fly
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sam Cooke is toch niet echt een one day fly. Die heeft toch redelijk wat albums die goed verkochten gemaakt. Die van Dillinger is wel leuk idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sam Cooke stond erbij op nl.wikipedia.org/wiki/Eendagsvlieg_(muziek)
Ik weet verder niks van hem. Heb gewoon in het lijstje gekeken, welke ik leuk of mooi vond.
My Sharona van The Knack
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
One Day Fly van Kopspijkers
Wat letterlijk maar 1 dag te koop was en bij dit liedje is het dus ook gebleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ryan Paris met Dolce Vita (lange versie)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het nummer "You get what you give" van New Radicals wel gaaf. Volgens mij is dit hun enige hit geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Iris' van Goo Goo Dolls
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Harpo - Moviestar
Mezzoforte - Garden Party
Aneka - Japanese Boy
Jona Lewie - Stop the Cavalry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Rosie;

Goed, ze hebben nog een paar kleinere hits gehad, maar ik vind The Worker van Fisher Z hier ook wel thuishoren.