Waar kan ik (online) nog cassettebandje kopen?

In mijn auto heb ik helaas een vaste radio met cassettespeler zitten,om toch mijn favoriete muziek te kunnen beluisteren wil ik mijn cd's op een cassette zetten.
Nu heb ik in de winkels in mijn omgeving helaas geen cassettes kunnen kopen.
Wie weet waar ik deze nog kan kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
4.8K

Het beste antwoord

Het lijkt mij nogal een gedoe om eerst CD op cassette te zetten. Rommelmarkten lijkt me de beste optie of anders online via http://www.tapeonline.com/audio-cassette

Waarom niet een adapter die je op je MP3 speler aansluit??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is vrijwel niet meer mogelijk.
Misschien een idee om dat via marktplaats te proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Mediamarkt nog volop cassette bandjes te koop. Kijk even op de website voor één in de buurt. Maar de optie van een adapter cassette is wel een heel goed idee. Dan moet je een portable Cd speler erbij hebben.