Hoe kan het dat mijn walkman niks afspeelt?

Hallo. Ik heb vandaag en walkman ontvangen. Het is een Sony wm-ex560 walkman. Heb hem via de radio gekregen. Ik krijg geen bandjes afgespeeld. Ik heb er een nieuwe batterij in gedaan dus hij kan niet leeg zijn. Elke keer als ik probeer hem aan te zetten, maakt hij piep geluidjes. Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Draait het binnenwerk als je het zonder bandje erin aanzet ? En als dat zo is, ook als je met je vinger (zachtjes drukken) het draaiende puntje tegenhoudt ?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hij draait niet! Is dit nog
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
*te verhelpen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De twee kleine puntjes draaien, maar de grote die in de cassette gaan niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan is waarschijnlijk het snaartje gebroken,
Vroeger kon je die gewoon zelf vervangen, maar ik weet niet of je die snaartjes nog makkelijk ergens kan kopen.

Antwoorden (1)

Dan is het aandrijfriempje gebroken.
Je kunt misschien beter overgaan op iets moderners zoals Minidisc of mp3-speler.