Ik heb een zoom in mijn Xenyx 2442, hoe haal ik deze er uit?

Ik heb een xenyx 2442USB en het gaat allemaal best aardig tot het moment dat ik hem aan sluit op de versterker van mijn sony stereotoren, op dat moment hoor ik door mijn boxen een gigantische zoom constant.
Weet iemand hoe ik dit op los en hoe ik deze er uit haal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Dit kan wijzen op een lage spanning op een van je apparaten. Heg kan zijn dat je versterker dit geluid wat je normaal niet hoort nu dus versterkt.
Dit kun je oplossen door de bedrading na te kijken van zowel de USB als de versterker. Kijk ook de stekkers eens na.

Wat het ook kan zijn is een radiosignaal dat je versterker door de koperen ring oppikt. Dit is eenvoudig op te lossen en na te gaan door de boxen en de versterker te verplaatsen.