Kun je muziek zelf op Spotify zetten?

(Bijv.) het lied und das alles nur weil wir uns lieben van Heintje staat er niet op.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Antwoorden (2)

Nee kan alleen de artiest zelf doen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas is het nog niet zo eenvoudig om je muziek op muziekplatforms (ook wel Digital Service Providers of kortweg DSP’s genoemd) zoals Spotify, Deezer en iTunes te krijgen. Geen kwestie van een account aanmaken en uploaden dus. DSP´s zoals Spotify of iTunes hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en willen niet dat iedereen zomaar allerlei content kan uploaden. Daarom kan het aanmelden van muziek alleen maar gedaan worden door platenmaatschappijen en distributeurs die hiervoor een overeenkomst hebben met de DSP.
fremar