Bestaat er ook een 'soundhound' voor klassieke muziek?

Wat een mooie muziek bij de inhuldiging. Van wie is de muziek van het kinderkoor bijvoorbeeld? En het kuur dat daarna zong? Vaak wordt in reclames ook prachtige muziek gebruikt die soundhound niet herkent. Bestaat er een vergelijkbaar programma voor klassieke muziek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
4.3K
Amadea
10 jaar geleden
Er zijn ook mensen die de muziek kunnen herkennen. Als je een filmpje waar de gezochte muziek bij te horen is op Goeie Vraag plaatst is de kans redelijk aanwezig dat iemand je kan vertellen welke muziek dat is!

Antwoorden (1)

Ja zeker bestaat er ook zo iets voor klassieke muziek.

Het lied dat gezongen werd door de kinderen is een melodie van J.S. Bach en de tekst is van Herman van Veen, dit heeft hij geschreven in opdracht van de voorzitter van de Eerste kamer.