Muziek kopen via iTunes, en dan je iPhone met het USB-kabeltje aan je computer hangen. Even wachten en dan gaat hij synchroniseren waarbij gegevens tussen iTunes en iPhone worden uitgewisseld.

Eventueel handmatig instellen op het tabblad 'muziek' dat muziek gesynchroniseerd moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft niet perse uit iTunes te kopen. Als je al muziek op je computer hebt staan kan je deze slepen naar je mapje muziek in iTunes (die maak je aan, aan de linkerkant in iTunes) en dan synchroniseren. Als je wilt kan ik later vandaag wel even een preciezere uitleg sturen, dat lukt nu iet omdat ik onderweg ben ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan op verschillende manieren:

1: voeg muzieke- en/of videobestanden toe (via: bestand -> bestand/map aan bibliotheek toevoegen) en zet ze daarna over van je bibliotheek naar je iPod (DE LAATSTE STAP IS NIET NODIG ALS JE AUTOMATISCH SYNCHRONISEERT);

2: rip een cd via iTunes (dan worden de bestanden naar je muziekbibliotheek gekopieerd) en zet ze daarna over van je bibliotheek naar je iPod (DE LAATSTE STAP IS NIET NODIG ALS JE AUTOMATISCH SYNCHRONISEERT);

3: koop muziek via iTunes Store en zet ze, zoals hierboven beschreven, over op je iPod.