Zijn er Symphony of Philharmonic orkesten die de muziek van Two Steps From Hell spelen ?

Two steps from hell maakt filmmuziek, zijn er orkesten die dit live in concertzalen spelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ja, de Los Angeles Philharmonic heeft de muziek van Two Steps From Hell gespeeld in de Walt Disney Concert Hall.

Toegevoegd na 3 minuten:
Daarnaast hebben Four For Music Ltd. & Sofia Session Orchestra de muziek gespeeld.
SimonV