Waarom droegen de kinderen van Michael Jackson bij zijn afscheidsceremonie geen masker (meer)?

Hun gezichten moesten tot nu toe toch altijd bedekt blijven om ze te beschermen tegen paparazzi en roddelbladen?

Toegevoegd na 1 week:
Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en ook al geen glitterhandschoentje of grote zwarte zonnebril. Het is een schande !
Antoni
14 jaar geleden
Dat valt ook wel weer mee!

Het beste antwoord

Ze zijn al vaker in het openbaar geweest zonder maskers

Misschien snappen ze nu eindelijk dat psychologische gezien jezelf niet mogen laten zien fnuikend is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dat wist ik niet, dat ze al vaker in het openbaar waren geweest zonder maskers. Dank voor je antwoord!

Andere antwoorden (8)

Dat doen ze al een jaar niet meer ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hun haar ook hun eigen kleur heeft in plaats van blond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zullen ze hun reden wel voor gehad hebben. Daar kan niemand van ons een duidelijk antwoord op geven.
Laten we maar accepteren, zoals het geweest is en er verder een punt achter zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praktisch gezien zou het lastig zijn een masker te dragen als je tranen hebt van verdriet.

Logisch gezien zullen ze hierna minder in de publiciteit zijn nu hun vader overleden is, dus maakt het misschien niet zoveel meer uit. Kinderen veranderen snel qua uiterlijk. Over een jaar herkent niemand ze meer direct.

Persoonlijk gezien heb ik hier geen gedachte of mening over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is mij verteld dat ze de maskers ook droegen om de kans op ontvoering te verkleinen. (dat even terzijde)
Michael was altijd al een beetje raar/anders, en heeft nu zijn familie zoiets van we gaan ze *normaal* opvoeden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien omdat hun vader de enige was die zich zo ziekelijk zorgen maakte....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De moeder van Michael heeft de voogdij gekregen over de kinderen en ze wilde graag dat de kinderen zonder masker bij de herdenking zouden zijn.
De kinderen zelf (althans Michaels dochter) vond hun opvoedingswijze prima anders zou ze ook nooit zeggen dat hun vader de beste vader die ze maar wensen kon was om vervolgens in huilen uit te barsten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat Michael de kinderen wou beschermen.
Michael Jackson probeert al heel zijn leven de gezichten van zijn kinderen uit de media te houden. Prince Michael I (12) en Paris Michael (11) dragen daarom steeds een sluier of masker wanneer ze op stap gaan met hun vader.
Ik zelf vind dat een beetje redelijk verstandig, maar van een ander kant ook weer niet. Waarom ik het goed vindt is omdat ze dan niet door de paparazzi lastig gevallen kunnen worden. Maar ik vind het ook weer niet goed omdat ze als ze altijd dat dragen hebben ze geen prive-leven zoals normale kinderen. Dus daarom moet de paparazzi de kinderen van Michael met rust laten.
Want anders krijgen ze geen goed jeugd en dat kan voor last bezorgen zoals, roken drugs enz.
MAAR ZE gingen geen maskers dragen omdat het is een herdenkingsceremonie en dan uit respect voor hun vader hebben hun gezicht te laten zien zodat ze gwn normaal rust en afscheid kunnen nemen van hun pappa.
Usama 10 jaar dank u voor u aandacht