Ik krijg op Spotify steeds de melding ''Kan het huidige nummer niet afspelen''. Wat moet ik doen?

Ik heb al op internet wat proberen op te zoeken, maar ik kreeg als enige de oplossing: ''Zet streamen in hoge kwaliteit uit''. Dit heb ik uitgezet en nog steeds krijg ik die melding. Ik heb een premium account en het account is niet verlopen. Wat moet ik doen om dit weg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
8.5K
capthavoc
8 jaar geleden
Kun je andere nummers wel afspelen of helemaal geen enkele ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan geen enkel nummer afspelen

Antwoorden (1)

Dit gebeurt soms als je internet verbinding even weg valt (hoef je niks van te merken). De laatste versies van Spotify hebben hier moeite mee. Spotify opnieuw opstarten verhelpt tijdelijk het probleem, verder heb ik hier nog geen permanente oplossing voor gevonden.