Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doe je als je een lyrics geschreven hebt en graag wilt dat er muziek bij gespeeld word, maar je dat zelf niet kan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eerst uit te vinden welk genre muziek erbij past,dat maakt het vinden al makkelijker.Daarna zou je bij een muziekschool langs kunnen gaan en het laten lezen door muzikanten/leraren.Mochten ze je teksten interessant vinden,gooien ze er met gemak een melodie uit.Mocht het tussen jullie klikken,dan komt er misschien wat leuks uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

welke muzieksoort is het...leerlingen van de muziekschool willen je vast helpen en kunnen met je lyrics misschien zelf ook punten halen (demo's enzo en dan op dvdtje)...zo help je elkaar.
(teniminste zo werkt het bij mijn zoon.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neem contact op met scorpioo in den haag. De beste gitarist die veel variatie kan laten horen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt een advertentie zetten op bijvoorbeeld Marktplaats, of hang er eentje op in de supermarkt, om te vragen naar een leuke partner om samen muziek mee te maken.

Zet bijvoorbeeld een paar voorbeelden van je lyrics neer en vertel naar wat voor genre muziek je op zoek bent.
Wie weet woont er iemand bij je in de buurt die muziek maakt waar jij naar op zoek bent en kunnen jullie een leuk duo vormen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel een tip voor je (niet van mezelf, het is een site met een e-book) klinkt allemaal in ieder geval wel heel erg interessant, kijk er maar eens naar. dit is de site: http://tinyurl.com/songwritersgeheimen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, als je lyrics qua taalvaardigheid net zo belabberd zijn qua spelling, als deze vraag, zou ik maar daar eerst aan werken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben ook maar 15 hoor, en de leerkrachten van tegenwoordig trekken niet meer op veel, en de msn en sms-taal heeft er waarschijnlijk ook wel mee te maken...
Dan ga je op zoek naar een componist die muziek onder jouw tekst wil schrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bepaal eerst een genre en ga dan opzoek naar een muziekant die je kan begeleiden. Met hyves en myspace kan je ook veel bereiken.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding