Wat is de betekenis This Is War van 30 Seconds To Mars?

Kan iemand me vertellen waarover This Is War van 30 Seconds To Maris over gaat en of het een protestlied is? Zo ja, waartegen protesteert het?

Toegevoegd na 35 minuten:
Extra vraagje: Welke impact heeft het op de maatschappij (denk je) of op jou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verschillende mensen hebben er een mening over op:
http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858803607/ (tot onderaan de pagina scrollen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog eentje:
http://www.lyricinterpretations.com/30-Seconds-To-Mars/This-Is-War
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat ik je kan vertellen is, dat het een geweldig liedje is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@LiptonIce dat het een geweldig liedje is wist ik al, het is zelfs nog beter live (:

Antwoorden (1)

Het lied gaat over de vele oorlogen, in de clip zie je ook dat alle oorlogstroep naar een vuil bult word gezogen, die immens groot is. Het is dus een protest tegen de oorlog met haar vele slachtoffers.