Hoe zet je muziek video op mijn iPod

Muziek video op iPod Zetten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Via iTunes, eerst dus de video daarin zetten en daarna je iPod aansluiten en vanuit je iTunes library de muziek video op je iPod zetten! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zorgen dat deze in het juiste formaat staat zodat je deze gewoon naar je itunes kan slepen en hij op je ipod staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet zorgen dat de video geschikt is voor het iPod formaat, evt. kun je 'm converteren met HandBrake naar het iPod formaat.
Daarna kun je de video importeren in iTunes.
Om een video als muziekvideo in te stellen doe je het volgende.
Klik rechts op de video en kies "info tonen". Ga naar het tabblad "opties". Bij "Soort media" kies je Muziekvideo uit de keuzelijst.
De video zal nu terug te vinden bij de muziek in je iTunes-bibliotheek en wordt op je iPod in de map muziekvideo geplaatst.