Hoe kan ik achter de naam van een music bestand komen?

Bestand is geknipt uit een afspeellijst uit youtube die heeft wel een titel maar verder geen informatie over inhoud.
https://youtu.be/y7t6o0d5s_Q

Toegevoegd na 9 minuten:
https://youtu.be/y7t6o0d5s_Q:
begin tijd 2:37:29 >> eindigt 2:43:13

8 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Al geprobeerd om het te scannen met een scan app zoals Soundhound of Shazam? Of anders een comment achterlaten op de video en te vragen hoe het nummer heet?
koraal19
8 jaar geleden
@Johan0,
ik weet dat Soundhound geen music herkent zonder lied(song)

Antwoorden (2)

Natalie Marchenko - Sax on the beach

Met bijvoorbeeld de app "Shazam" kan je muziek indentificieren. De app luistert naar de muziek en geeft vervolgens bijna altijd aan welk nummer het is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
ik probeer het met shazam maar hij geeft heletijd aan dat ze hebben het niet goed gehoord probeer dichter bij het gluid te komen en probeer het opnieuw!!?
Amadea
8 jaar geleden
Het lijkt erop dat er iets mis is met jouw geluidsweergave, koraal19.
koraal19
8 jaar geleden
@Amanda,hij pakt deze nummer niet ,wel doet hij het met anderen nummers van anderen afspellijsten
Het is niet zo dat SoundHound geen instrumentale muziek zou herkennen, want gelijk na de eerste klanken wist deze app al wat het is: Sax on the beach (Kenny Fontana G-spot mix) gespeeld door Nathalie Marchenko.
Amadea
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
ik heb met soundhunt geprobeerd maar het is niet gelukt hij geeft aan dichter bij geluid komen ,maar hoe werkt juno download?
Amadea
8 jaar geleden
Omdat je daar een groot stuk kunt horen heb ik die link gebruikt, maar wil je het hele nummer dan moet je dat kopen. Werkt net als iTunes.
koraal19
8 jaar geleden
ik bedoel hoe werk het identificeren van het nummer?
Amadea
8 jaar geleden
Met SoundHound heb ik het nummer laten identificeren door het af te spelen en de app ernaar te laten luisteren. Geen enkel probleem, lukte direct.