Wie kent dit liedje?

Ik hoorde een keer op de (belgische) radio een liedje met de tekst: "I hate you more than I hate everything in the world" voor de rest weet ik de tekst niet meer.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

How I Needed You, van Puggy: Save from them all those evil little motherfuckers at my door Yeah what life keeps cool And I believe they only ? that life is short Do you remember when Nobody knew me ? so simple then Ooh what you knew my name, And I know they will never ? the same again Chorus : I will stay with you (x3) I needed with you (x3) ... I needed with you (x3) Well a long time ago That night we have was my only claim to fame Yeah we will run we're friend And girl, you took a way from us, Our happy end chorus Taken from the everything in the world (I needed you) I hate you more than I hate everything in the world Well I do, well I do Take him from the everything I deserve Well it's true, well it's true I hate you more than I hate everything in the world Well I do, well I do Take him from the everything I deserve Well it's true, well it's true Taken from the everything in the world (I needed you) chorus Toegevoegd na 2 minuten: De tekst zit waarschijnlijk vol fouten, maar ik kon hem dan ook alleen vinden op een Franse site, waar blijkbaar één of andere Fransman hem op gehoor heeft ingeklopt...

Bronnen:
http://www.greatsong.net/PAROLES-PUGGY,HOW...

I Can't Let U Go by Usher deze misschien?

kan het eentje van deze zijn? 2pac The good die young Dropkick Murphys Dropkick Murphys Album Blackout George Carlin The Paradox Of Our Time Guano Apes Plastic Mouth Puff Daddy Best Friend Puff Daddy forever best friends Puff Daddy My Best Friend Slipknot Disaster Piece Will Smith Just The Two Of Us Jason Mraz Please don't tell her Thousand foot krutch Last Words NB Ridaz perfect man Nasty Boy Klick Perfect Man (ft. Angelina) Lupe Fiasco Paris, Tokyo Adept The Business Of Living Drake Successful Holiday Parade Another Mistake (I Won't Be)

Bronnen:
http://www.songteksten.nl/search.php?stage...

Dat is toch een zin in een liedje van Bob Dylan?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100