Waar kun je gratis dvd's branden van b.v. U2, Bruce Springsteen en hoe moet dat ?

Als ik een dvd heb, kan ik het wel branden voor iemand anders. Maar ik weet totaal waar ik gratis dvd's kan branden van b.v. U2, Bruce Springsteen enzo.

Ik zou het graag stap voor stap uitgelegd willen krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Het beste kun je downloaden via nieuwsgroepen. Hoe je dat doet staat in de handleiding in de link.

Je hebt het programma FTD (gratis) en Newsleecher (betaald) nodig om te kunnen downloaden en een willekeurig programma om een dvd te branden. Ik gebruik daarvoor ImageBurn (gratis).

Ook moet je provider een server hebben voor nieuwsgroepen, of dat zo is vind je ook in de handleiding hieronder. Heeft je provider die niet, dan kun je je voor een paar euro per maand op een zogenaamde payserver abonneren.

Begin met de handleiding, het is niet heel eenvoudig maar vervolgens kun je wel op volgens mij de beste manier downloaden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Om je een idee te geven, op dit moment kun je van Bruce Springsteen onderstaande dvd's en cd's downloaden.

Dit is wat er in één maand is toegevoegd, met een payserver kun je soms meer dan een jaar terug en is dus vrijwel alles wel te vinden.
13 jaar geleden
Ik denk dat deze vraag over een gratis brandprogramma gaat en ik denk dat je dat het beste kan zoeken op sites als de pirate bay daar staan vast wel brandprogramma's op met een crack of serial, op nieuwsgroepen kan je deze ook wel vinden maar daar moet je wel iets voor betalen!
Ongeveer 5 tot 8 euro per maand afhankelijk van wat je
wilt gaan downloaden, je kan ook downloaden met Grabit
dat is gratis. Als je een nieuwsgroepen abonnement neemt krijg je een wachtwoord en gebruikersnaam die voor je in bij default server en je naam van je nieuwsgroep provider. Verder heb je ook nog quickpar nodig, ook gratis!Je download rar en par files, par files zijn er om je gedownloade files te reperen, soms gaat dat automatisch maar soms moet je ze eerst herstellen met quickpar. Voordeel van nieuwsgroepen is dat het redelijk virus vrij is en het vast op een site word gepost, dus je bent niet afhankelijk of iemand z'n computer aan heeft staan.