Van welk liedje is deze clip? (zie uitleg)

Het is een liedje van al heel lang geleden, maar ik vroeg het me altijd nog af van wie het was, ik weet geen tekst meer alleen een deel van de clip, dus hopelijk hebben jullie er wat aan.

Het gaat over een paar kleine aliens/wezentjes, van een andere planeet, die komen op aarde om contact te maken, ze houden een bordje vast met 'Hello' erop.
maar niemand ziet hen, omdat iedereen het te druk heeft met andere dingen.
uiteindelijk gaan ze weer terug naar hun eigen planeet.
(tenminste zoiets herinner ik mij)

weet iemand van wie deze clip is en vooral van welk liedje, op google kon ik niks vinden, omdat ik ook niet goed weet waar ik moet beginnen met zoeken, en hoe ik het zo goed mogelijk uitleg op google.

dus mijn laatste optie is dit. hopelijk kennen jullie ook zo iets als ik vertel?

groetjes en thx alvast.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek