hoe heet de muziek clip met een groene auto en van wie is het nummer?

ik dacht dat de auto een fel groene pick up was, het is niet thunder van opposites en yellow claw, maar wel in dat muziek gerne.. heb al vele videos bekeken maar nog niet gevonden.. wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Amadea
8 jaar geleden
Waar gaat het nummer over, weet je een deel van de tekst?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
nee dat weet ik niet meer, alleen dat de muziekgerne waarschijnlijk zoals the opposites is, rap / pop, misschien beetje `harder`
Amadea
8 jaar geleden
Weet je nog wel in welke tijd ongeveer deze clip te zien was op de televisie?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
denk tussen 2005 en nu
Amadea
8 jaar geleden
Dat is nóg een decennium, erg vaag.... Je zou het toch wel weten als het vorig jaar voor het eerst te zien was?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
op youtube gezien, maar die videos kunnen nieuw en ouder zijn dan wanneer ik ze voor t eerst heb gezien

Antwoorden (1)

'k Heb er een gevonden die aan de beschrijving voldoet: "Friends turbo" van Scooter, uit 2011.
Amadea