Hoe heet het liedje waarin gezongen wordt: we are going, going to .....

Hoe heet dit liedje en van welke artiest is dit liedje

Toegevoegd na 9 minuten:
Sorry, ik bedoel we are growing, growing to/By.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Misschien bedoel je deze van Margaret Singana.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met de weinige gegevens die jij verstrekt zullen meerdere liedtitels mogelijk zijn. Ik kom op "Goin' to L.A." van Pietro Lombardi.

Toegevoegd na 27 minuten:
Nu de tekst is veranderd zou het "Word on a wing" van David Bowie kunnen zijn. Of "This is forever" van het Paul Colman Trio.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan van Shaka Zulu zijn. Going higher and higher
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dacht ik ook aan.
http://www.youtube.com/watch?v=Rwrm-zeeZTE
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook.
Venga Boys - Going To Ibiza, of Shaka Zulu - We Are growing ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Precies dat laatste beetje tekst ná "growing growing" kon ik ook nooit ontcijferen als kind. Ik dacht dat ze zeiden sayonara ? Dus dit kan bijna niet anders !