waar kan ik reclame liedjes opzoeken?

ik heb net een lied gehoord iets over ruige amerikaanse mannenstem die iets zingt als ''all i remember is the taste of her lips from a cherry..'' geen idee welek reclame dat was en wil graag weten wat voor liedje dat is t klonk zo leuk

9 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Wat ik heel handig vind: download de Shazam app. Hiermee neem je muziek op en hij laat dan zien welk nummer het is. Als ie even niet op tv is kun je de reclame op YouTube zoeken en het daarvan doen. Succes!

Toegevoegd na 5 minuten:
Misschien Cherry red kiss van Randall Breneman?http://youtu.be/9qdLnJ836S8
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De meest voor de hand liggende site is welovereclame.nl/. Naast deze site heeft ook de ster een behoorlijke database met liedjes uit de reclame.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Maar het heeft alleen zin daar iets op te zoeken als je weet hoe het liedje heet of bij welke reclame dat gebruikt werd. Nu zijn beide onbekend, en is alleen een vermoedelijk stuk tekst als informatie om op te zoeken...