Ik ben op zoek naar de "The Cats" song waar in het begin van de video meeuwen. Graag ook eventueel een tip op welke cd ik dit nummer zou kunnen vinden

Toegevoegd na 2 minuten:
In het begin van de video of DVD komen meeuwen in voor.

Toegevoegd na 1 uur:
Voor al de duidelijkheid ik bedoel niet de song "Sailing Home" maar een andere song van The Cats.

Toegevoegd na 1 uur:
Ook "One Way Wind" is niet de song die ik bedoel, dit moet een andere zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens de best of cd, daar zal ie wel op staan, bij bol.com staan diverse Cats cds

Het beste antwoord

Misschien 'Dreams'?
Dit is niet de originele videoclip, maar je hoort aan het begin wel meeuwachtige geluiden. Misschien dat er in de originele clip meeuwen voorkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sailing home-Piet Veerman

Toegevoegd na 5 minuten:
The best of Piet Veerman 1996 album kun je dit nr vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=htUN1tYHNAg
one way wind