waar gaat het franse liedje Ella Elle L'a van kate ryan over?

Toegevoegd na 31 seconden:
Kate Ryan - Ella Elle L'a in e vraag zecht hij het niet goed..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is als een vrolijkheid Als een lach Iets in de stem Die ons "kom" doet zeggen Die ons vreemd genoeg goed doet voelen Het is zoals het hele verhaal Van het zwarte volk Dat zich balanceert Tussen de liefde en de wanhoop Iets dat binnenin je danst Als je het hebt, je het hebt Ella, zij heeft het Wat ik weet Iets wat andere niet hebben Dat ons in een vrolijke toestand brengt Ella, zij heeft het Ella, zij heeft het Ou-ou ou-ou ou-ou ou Zij heeft, ou-ou ou-ou ou-ou ou, deze vreemde stem Zij heeft, ou-ou ou-ou ou-ou ou, deze vreemde vreugde Dit geschenk uit de hemel, dat maakt het mooi Ella, zij heeft het Ella, zij heeft het Zij heeft, ou-ou ou-ou ou-ou ou Ella, zij heeft het Zij heeft, ou-ou ou-ou ou-ou ou Ze heeft dat kleine beetje mentaliteit meer. Die onbeperkte charme Die kleine vlag Tik op tonnen Op piano's Op alles wat God je tussen de handen kan steken Toon je lach of je chagrijn Maar je hebt niets, je wordt koning Je zoekt nog naar de macht die in je slaapt Zie je dat je het niet weet Je hebt je hebt het Ella, zij heeft het Wat ik weet Iets wat andere niet hebben Dat ons in een vrolijke toestand brengt Ella, zij heeft het Ella, zij heeft het Toegevoegd na 3 minuten: De vertaling is niet van mij, maar het liedje gaat dus over iemand die "het" heeft. Charme, charisma, savoir-vivre, iemand die mensen zich goed laat voelen. Het is een hommage aan de zangeres Ella Fitzgerald.

Bronnen:
http://songteksten.net/translation/1818/11...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100