Hoe download ik een liedje van youtube die langer dan een halfuur duurt?

Ik wil een liedje van youtube downloaden, maar de manieren die ik tot nu toe heb geprobeerd:

-http://www.youtube-mp3.org/nl geeft aan geen muziek van langer dan 20 minuten te kunnen downloaden

-http://www.ytconv.net/ geeft aan geen muziek van langer dan 1800 seconden te kunnen downloaden.

Ik heb een suggestie gelezen over een alv converter of iets dergelijks, maar ik kan dit via Google helaas niet vinden.

Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
14.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult waarschijnlijk de Mattheus-Passion willen beluisteren en dat begrijp ik. Die duurt meer dan 3 uur en is geweldig.

Het beste antwoord

Download het programmaatje ATubeCatcher. Hiermee kan je gratis alle YouTube video's downloaden in elk gewenst bestand (ook mp3 enzo)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep, dit is een goede converter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb er nu veel aan, ontzettend bedankt!

Andere antwoorden (3)

Misschien kun je deze converter proberen?
http://www.listentoyoutube.com/index.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien werkt deze converter?

www.audiothief.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die werkt voor mij dan helaas niet, kreeg er een probleem mee.
Misschien kun je www.flvto.com proberen, die kan YouTube-video's langer dan een uur downloaden.