hoe heet het liedje dat je hoort tijdens de "acqua di gioia" reclame?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
3.2K

Het beste antwoord

Ik weet natuurlijk niet welke reclame (het is altijd handig om zelf even de reclame op youtube te zoeken) maar als het de reclame hieronder is is het The Cinematic Orchestra met het nummer "Arrival of the Birds"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was handig.geweest haha. Echter jij hebt het nummer gevonden dat ik zocht! Vanmiddag 10 punten erbij!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi, het is al een oude reclame dus ik was bang dat het de verkeerde was (en dan krijg ik altijd opeens tig minpunten.....) maar ik kon geen andere vinden dus ik had de gok maar gewaagd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nog 12 punten verdiend ook haha.