Dat varieert nogal per zender, tijdstip enz. Simpel, er zijn zat zenders die enkel non-stop muziek draaien. Die zullen, als liedjes 3 tot 5 minuten duren, dus zo'n 12 tot 20 liedjes draaien. Er zijn echter ook veel zenders met gepraat ertussendoor en reclame, dan kom je gauw op 5 a 6 zes nummer per uur. M.a.w. er is geen vast getal op te zetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beneden heb je het van 3 FM, zoals je ziet ( als je de site bezoekt ) zitten er heel veel verschillen tussen per dag en elke dag is anders, soms meer reclame enz je kunt het dus eigenlijk nooit precies zeggen.

http://sargasso.nl/hoeveel-muziek-draait-3fm/