Ik zoek een liedje, misschien kunnen jullie me helpen ?

Het is een jaar of 6 (+-) geleden, een clipje van een vrolijk spaans nummer dat een kort succes had. Het is vooral een mannelijke stem, met een hese vrouwelijke stem die invalt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je deze bedoelt:

Obsession - Aventura
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
That's it ! Thanks ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (1)

Is het deze mss?

http://www.youtube.com/watch?v=Y5NOw2l-zVo

Toegevoegd na 1 minuut:
Dos Cervezas van Tom Waes, voor ze mijn antwoord weer verwijderen wegens de opgelegde wil die ik opleg om iemand te verplichten op mijn link te klikken. (Jaja, de uitleg van de mods)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een troost, heb geklikt hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha wat een s***t nummer zeg...:D lol... Maar waar is de hese vrouwenstem die vragensteller zoekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, idd, ik ben ze even kwijt :p
Amadea
12 jaar geleden
Was is er mis met het geven van een normaal antwoord op de vraag? Slaat nergens op om daar moderators bij te halen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha Duckje! Dit is echt het niveau van: http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ&feature=related Toch een plusje voor het lachen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha T74 Dat is nog erger dan de link van Duckje... Dat dansje ook... LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, maar niet Spaans, geen 6 jaar geleden, geen vrouwelijke stem ....