Waar gaat het clipje van La La La van Sam Smith en Naughty boy over?

Ik bedoel wat er mee wordt bedoelt enz. Want wat heeft een jongetje dat wegloopt bij zijn vader naar een oude man, met hem en een vreemd figuur meegaat naar een grot, die hem vervolgens achterlaten en zijn hond meenemen te betekenen? En met het liedje te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
4.1K

Het beste antwoord

Het blijkt te gaan om een Boliviaanse legende, waarbij een klein jongetje van 8 wordt mishandeld door zijn stiefvader en op een dag het huis uit vlucht. Het jongetje is erg gevoelig voor het kwaad. Zijn schreeuw, die een aardbeving veroorzaakt en het kwaad stopt, zorgt ervoor dat twee mannen het kwaad overwinnen en met hem mee gaan op reis naar de duivel die al het kwaad in de wereld veroorzaakt. Aan de ingang van de grot van de duivel gaat het jongetje alleen naar binnen en schreeuwt nogmaals de longen uit zijn lijf om het kwaad te verjagen. Volgens de legende stopt het jongetje met schreeuwen op 18 april, de dag dat de videoclip uit kwam!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!