Ik zoek een liedje, en hoop dat iemand me kan helpen.

Ik weet dat het wordt gezongen wordt door een vrouw, en het refrein gaat ongeveer zo: I can't stophop thinking bout you. (of dit ook de daatwerkelijk tekst is weet ik niet) Het is volgens mij een wat ouder liedje.

Toegevoegd na 1 uur:
In het lied wordt alleen gezongen door een vrouw, dus ook geen duets. En eigenlijk is het hele liedje het zelfde. er zit weinig variatie in

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Vermoedelijk bedoel je "Can't stop thinking about you" van Nikki:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, deze is het niet. Het is een veel rustiger nummer.. hier zit nog te veel rock in

Andere antwoorden (4)

Bedoel je Maroon 5 - can't stop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maroon 5, een vrouw?
Is het misschien dit nummer Can't Stop Thinking Bout You
12 jaar geleden
Heel misschien deze?
http://www.youtube.com/watch?v=Y5TffiNpK8Q&feature=youtube_gdata_player
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het Kylie Minoque met Can't stop thinking bout you, en is inderdaad al wat jaren geleden. Maar als je haar naam googled ben je er snel achter. Succes! Was trouwens een grote hit van haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je dan dit nummer? http://www.youtube.com/watch?v=hZoJe-MJgfE