welke pc gebruik ik het best met flstudio?

Mijn vorige pc liep altijd vast, ik heb geen groot budget

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zie hier:
http://support.image-line.com/knowledgebase/base.php?ans=82
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of nog beter (doorlink van bovenste):
http://support.image-line.com/knowledgebase/base.php?id=55&ans=214

Antwoorden (1)

tweakers.net/pricewatch/349689/zotac-zbox-id83-plus/specificaties/
Deze moet het doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die zal het wel doen, maar liever...
- i5 and i7 Intel processors (Dus geen i3)
- Where possible, avoid internal/on-mother-board sound-chips (het gaat tenslotte om muziek)
- RAM: 8 Gb is enough. 16 Gb is only necessary if you typically use lots of sample based instruments (Afhankelijk van besturing systeem zal er weinig van die 4Gb over blijven)
- Any traditional 7200 RPM HDD should serve you well (5400rpm bij multitrack opname en je schijf houd het niet meer bij)