Is er een website met alle meest gemixte nummers?

Vroeger bestond er een maar die is weg , voor een beginnende DJ om de meest gedraaide nummers te mixen . Verder aan de bpm is het niet vanzelfsprekend welk nummer goed met een ander past

een jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ja, er zijn verschillende websites waar je de meest gemixte nummers kunt vinden. Je kunt bijvoorbeeld op streamingdiensten zoeken, zoals Spotify of Apple Music. Ook kun je op YouTube zoeken naar de meest populaire nummers.
Bronnen:
5 maanden geleden