Wat zijn Nederlandstalige hiphopartiesten van het moment?

Ik heb het gevoel dat er vrijwel geen Nederlandstalige hiphop meer wordt geproduceerd in de laatste jaren. Heeft iemand enig idee wat er op dit moment speelt, welke CD's ik over het hoofd zie bij het maken van deze opmerking?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

nouja ik kom zelf uit Zwolle dus moet ik wel ff melden dat we de Fakkelbrigade hebben,voorheen deels Opgezwolle..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...die maken niets meer helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee Opgezwolle niet nee maar de Fakkelbrigade zeker wel..
Kijk op de site van Topnotch www.top-notch.nl sowieso de opposites. Erg vet vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een van mijn favorieten op dit moment: Keizer.
hier vind je wat clips etc.
http://www.youtube.com/user/keizertv?blend=1&ob=4&rclk=cti

En Kempi
http://www.youtube.com/watch?v=XvP5GjHl84I
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naja, opgezwolle was altijd echt goed gewoon en DuvelDuvel en Jawat, echt goeie muziek.

op dit moment vind ik Kernkoppen wel nice, goeie beats Etc.

Toegevoegd na 35 minuten:
Kubus is ook nog wel redelijk actief, die is echt dope
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je daarmee ook rap?
Dan: de JVT, opposites, dio, sef, kempi, yes-r en als je echt wanhopig bent ali b.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog actief op dit moment zijn:
Raymzter, Darryl, Dicecream, Xdot, Winne e.v.a.
Misschien niet allemaal hit-producties, maar wel producties.