Zijn alle mooie en kunstzinnige jongens homo? Ben je teleurgesteld?

Ricky Martin, mag toch wel een mooie en kunzinigge jongeman worden genoemd. Hij is vandaag uit de kast gekomen. Laat, dat wel, maar toch.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben jij een teleurgesteld meisje?

Het beste antwoord

t was toch al langer bekend dat ricky gay is..maar goed,kunstzinnige mannen hebben vaak wel hele vrouwelijke kanten,en als ze niet homo zijn,lijken ze daardoor vaak wel homo...dus misschien zijn er toch nog wel veel hetro-knappe-kunstzinnige mannen.en waarom zouden ze allemaal hetro moeten zijn.het is toch ook prettig dat de homo's knappe-kunstzinnige onder hun hebben om te verdelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

mijn vriend is (op zijn manier) mooi en kunstzinnig.
maar gelukkig geen Homo :D

Toegevoegd na 30 seconden:
dus niet allemaal iig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, niet alle mooie en kunstzinnige jongens zijn homo.

En nee, ik ben niet teleurgesteld. Waarom zou ik teleurgesteld zijn? Ik heb niet jarenlang de hoop gekoesterd dat Ricky Martin nog eens mijn partner zou zijn, dus wat zou het met mij te maken moeten hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het zijn er inderdaad veel 'kunstzinnige' die homo zijn ...
Maar de helft gedraagt zich ook gay dus dat konden we zien aan komen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
homoos zijn er in alle rangen en standen

en in alle landen

ook onder moslims

alleen niet in het betaalde voetbal