Ik zoek de naam van een nederlandse? zangeres. Paar jaar geleden overleden. Één van de nummers op de cd heette waarschijnlijk 'Son and Heir' .

Voor een kennis ben ik op zoek naar de naam van de zangeres en de goede titel van het nummer en het album. De cd is kwijt geraakt met een overstroming.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Haar artiestennaam was Nadieh; ze heette eigenlijk Karin Meis en leefde van 1958 tot 1996. Het lied "Son and heir" staat op de cd 'Land of ta', uitgebracht bij Polydor onder nummer 8297 002.
Amadea