Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik niet inloggen op de Spotify website?

Ik kan op m'n iPhone wel inloggen in de spotify app, maar met diezelfde gegevens kan ik niet inloggen op spotify.com

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
971

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste,
Dit is raar. Normaal moet je gewoon kunnen inloggen op de app en op de website van spotify. Het account is hetzelfde.

Controleer best eventjes of je wel de juiste gegevens hebt ingevuld. Als dit niet werkt kan je misschien even een account proberen aan te maken op de site en zien of je de melding krijgt dat je e-mail adres al is gebruikt.

MVG
Nicocool
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste,
Ja dit heeft er mee te maken. Op de gratis versie kan je maar 1 apparaat tegelijkertijd gebruiken. MVG
Nicocool
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste, met spotify premium kan je je account op meerdere apparaten gebruiken, maar van zodra ke op een ander apparaat muziek luistert gaat het andere apparaat op pauzen, dus normaal kan je gewoon inloggen.
Gebruik je spotify in je webbrowser of in het programma op je computer? Je kan best even de app verwijderen en proberen op je computer. Of proberen nadat je de app terug hebt geinstalleerd. MVG
Nicocool

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding