Weet iemand toevallig een programma om een playlist mee te maken en gratis te downloaden is (geen spotify)?

Ik ga een playlist samenstellen voor deze zomer. Ik heb de nummers allemaal genoteerd maar ik heb geen programma om een playlist mee te maken. Hebben jullie suggesties op spotify na die gratis zijn? Of is dat de beste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
7.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grooveshark is in jouw geval een goed alternatief. Dit is volledig gratis en heeft een zeer grote muziekdatabase. Hier kun je ook gewoon playlists maken en eventueel ook delen. Je kunt ze echter niet downloaden, maar wel via de site luisteren.
Om playlists te maken moet je eerst wel inloggen. http://grooveshark.com/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kun je daar ook je playlist toevallig opslaan en in een soort bestandje zetten voor op je telefoon?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je alle liedjes al weet kan je die op Youtube opzoeken en dan "converten". Ofterwijl, omzetten tot een mp4 bestand dat je weer op je mobiel kan zetten. Zo doe ik het zelf ook. Gebruik bijvoorbeeld: http://www.listentoyoutube.com/ Je kopieert de link van het liedje, gooit het in de converter en die zet het om. Sluit daarna je mobiel aan op je pc en zet ze over. Succes!

Antwoorden (4)

simpele websites zoals: http://www.youtube-mp3.org/nl maken van youtube links downloadbare mp3's. ook kun je ze gewoon legaal kopen op iTunes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je alle liedjes al weet kan je die op Youtube opzoeken en dan "converten". Ofterwijl, omzetten tot een mp4 bestand dat je weer op je mobiel kan zetten.

Zo doe ik het zelf ook. Gebruik bijvoorbeeld: http://www.listentoyoutube.com/

Je kopieert de link van het liedje, gooit het in de converter en die zet het om. Sluit daarna je mobiel aan op je pc en zet ze over.

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn meerdere sites uiteraard, eentje die ik ervoor gebruik is Savetube
Itube is een app waar je liedjes in een playlist kan zetten. Heel handig en het is gratis maar het werkt soms niet zo goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de liedjes al hebt gedownload kun je met AIMP afspeellijsten maken door mp3's toe te voegen en deze later op te slaan.