Mijn Spotify heeft veel playlists offline beschikbaar. Gebruikt Spotify toch 3G voor deze lijsten als ik vergeet de 'offline mode' aan te zetten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nee, zolang de lijsten offline zijn gebruikt dat geen data. Het enige waar je op moet letten is dat downloaden over 3G uitstaat. Anders gaat hij nummers offline zetten op je 3G. Je kunt dit uitzetten in de instellingen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super bedankt, hier kan ik wat mee!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helemaal duidelijk!