hoe zet ik muziek op een samsung galaxy s plus 1 heb ik hier een pc programma voor nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (4)

Sluit hem aan op de pc
Sekecteer op je galaxy als usb station gebruiken ofzo
Kopieer je muziek naar je galaxy, niet in een map ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven me al zegt kan ook maar het officiele programma is Samsung Kies:
www.samsung.com/nl/kies/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je Samsung Galaxy S aan de computer legt, zal hij in principe alleen maar opladen.
Wil je hem mounten, moet je het programma Samsung Kies installeren. Op de link hieronder staat waar/hoe je dat moet doen.
Je kunt dan je iTunes lijsten importen in het programma, zodat je die erop kunt zetten. Zo kun je ook foto's die je met je mobiel gemaakt hebt, op de computer zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een usb hebt om je telefoon aan je pc aan te sluiten, is dat in principe al voldoende. Dit geld trouwens voor bijna alle telefoons en is vrij simpel te doen. Er is geen extra programma nodig. Het klopt inderdaad dat je telefoon ook gelijk wordt opgeladen (wel zo makkelijk).

Wat moet je doen:
- sluit je telefoon aan op de usb, en sluit deze aan op de pc
- je telefoon meldt "usb aangesloten", en je zit twee icoontjes bovenin.
- schuif het tabblad naar beneden, kies "usb aangesloten"
- je ziet nu het androidpoppetje, kies "usb-opslag aansluiten" en tik op ok
- op je telefoon zal verschijnen "usb-uitschakelen", dit doe je niet zolang je nog bezig bent.
- Op je pc verschijnt een venster in je taakbalk, open dit en kies voor "mappen en bestanden weergeven"
(als je gaat naar "deze computer" zal je zien dat er een nieuwe verwisselbare schijf wordt gemeld, dit is je telefoon)

Nu ben je in je bestanden van je telefoon
- ga naar "sounds" en open deze map.
- als je het makkelijker vindt, maak je een nieuwe map, zodat ringtones en je eigen muziek bijv. niet door elkaar gaat)
- ga op je eigen computer naar de map waarin je muziek staat
- selecteer de muziek die je wilt luisteren op je telefoon
- sleep het naar de map van je telefoon (niet kopieren of knippen, alleen slépen) waarin jij wilt dat je muziek wordt gezet.
- loslaten en het word vanzelf in je telefoon gezet.
- je bent klaar als alle muziek is verplaatst

Je eigen muziek blijft overigens gewoon op je pc staan mits je alleen sleept.

Je bent nu klaar en je kan je telefoon ontdoen van je usb
- hou je telefoon vast en doe hetzelfde als in het begin, maar tik nu op "usb-uitschakelen".

Toegevoegd na 2 minuten:
je kan het inderdaad via samsung kies doen, maar persoonlijk vindt ik dat nogal omslachtig en kies ik voor deze wat makkelijkere optie. het lijkt veel werk, maar als je het eenmaal weet is het heel simpel.