3FM is geblokkeerd of iets dergelijks op mijn werk via stream. Gaat blijkbaar via een andere poort. Hoe kan ik op de pc 3FM luisteren?

Dus niet via 3fm.nl, of nederland.fm, deze doen het niet.
En bijdehandje, nee, ik heb geen radio naast me, ga het niet op mijn mobiel doen, moet op de pc / laptop dmv internet.

Bvd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou eerst je contract/arbeidsvoorwaarden er eens op nalezen haha. Hier is ook alles dichtgegooid, er zijn wel omwegen om toch streaming media binnen te halen maar er staat toch wel degelijk kans tot ontslag op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou nou, klinkt ernstig.
Muziek is toegestaan, maar niet gewenst.
Dus toegestaan.
Overige zenders doen het wel. Q-Music / KINK FM / Wild FM.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is ook ernstig, ons bedrijf is grotendeels afhankelijk van internet en email verkeer. Door te streamen kost dat veel bandbreedte, want als jij het doet gaan anderen het ook doen 'omdat het kan'. En daar ontstaan problemen ;-)
En muziek is toegestaan, ook via pc? Hier mag iedereen muziek aandoen, alleen geen koptelefoon of via de pc, tenzij nodig voor je werkzaamheden. Ze blokkeren het niet voor niets, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Streamen ook via mobiel gedaan, 1mb p/m kost het. Heel veel dus...
Het is eerder per ongeluk geblokkeerd dan expres. Maar bedankt voor al je hulp. Ipv alleen maar commentaar te geven.

Antwoorden (4)

kijk eens op de onderstaande site staan alle streams van nederland

Toegevoegd na 8 minuten:
http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stuurt mij door naar 3FM.nl -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet wel op de mp3 link klikken dan kom je bij shoutcast uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijft -1; ERROR
The requested URL could not be retrieved -------------------------------------------------------------------------------- While trying to retrieve the URL: http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls
als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. koop een tranistortje op marktplaats en je bent nooit meer offline.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet gewoon toch 3FM kunnen luisteren op mijn laptop.
Andere zenders lukken wel, Qut-music, KINKFM, WILDFM, dus .. 3FM moet ook lukken.
Ga gewoon naar 3FM.nl via een proxy.
www.proxifi.com bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hangt er van af hoe de streaming media zijn afgesloten.
Hier staat het zo dicht dat je er niet doorheen komt.