hoe heet dat liedje van assepoester bij rtl4?

Ik vind dat romantische liedje, ofwel melodietje, zo mooi bij 'Assepoester N Modern Sprookje' zo mooi. Maar steeds als ik met n bepaalde app dat liedje beluister om de titel te herkennen, geeft die alleen maar liedjes aan die er niet eens op lijken. Want ik weet dat bij ieder sprookje van rtl4 een liedje in voor komt dat bekend is. Bijv bij Sneeuwwitje was dat dat ene liedje van dat meisje die t eurovisi songfestival heeft gewonnen n jaar of 4/5 geleden. Alleen zit daar meer n sprookjesachtige instrumentaliteit aan. Dus hoe zit dat nu bij Assepoester van rtl4?

Toegevoegd na 2 minuten:
En het melodietje komt wanneer ze verliefd worden. En daar eindigd de film ook mee zodra ze trouwen.

7 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het liedje dat gebruikt wordt als thema voor de Assepoester serie op RTL4 is "Once Upon a Dream" van Lana Del Rey.
Bronnen:
2 maanden geleden