hoe heet het liedje waarin je in het refrein hoort papapapap?

het is geen oud liedje volgens mij kwam die vorig jaar best vaak op de radio ,het wordt gezongen door een vrouw en het is een beetje remix achtig het lijkt een beetje op het liedje we no speak americano

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (3)

Gary Caos vs Rico Bernasconi feat. In-Grid - La Trompette
bamibal
9 jaar geleden
Shiny220
9 jaar geleden
Is het niet Rihanna met "Man Down" ? Dat refrein gaat ook zo.
Was het misschien de club mix van Gary Caos & Rico Bernasconi feat. In-Grid - La Trompette ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook mijn favoriete versie. Geen dank!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dat niet dezelfde als Bamibal net zei?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee. Dit is de club mix. Lijkt erop, maar dus net een slag anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah oké, het is dat ik geen plus kan geven. Anders +1!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
:) Toch bedankt
WTF! - Da Bop