waar kan ik een karaoke versie vinden van het liedje van Gers Pardoel Louise?

Ik wil een karaoke

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens op www.youtube.com en dan Gers Pardoel louise karaoke

Antwoorden (3)

dit is helaas niet niet beschikbaar, je kan je wel inschrijven voor als de karaoake beschikbaar is, dat je de eerste bent die het weet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je het liedje die op Youtube staat door de karaoke-modus haalt bij Audacity klinkt het behoorlijk goed. http://www.youtube.com/watch?v=butQ4RXvi2U
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hallo
ik heb ook eventjes moeten zoeken maar in deze link staat de karaoke versie van Gers Pardoel Louise