Hoe heet dit nummer?

Het is een Franstalig nummer, en in de videoclip zie je een man die een grappig dansje doet, telkens op een andere lokatie.

Het is echt een nummer, dus niet die 'Where The Hell Is Matt' ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Where The Hell Is Matt is echt een leuk filmpje trouwens! ;)

Antwoorden (2)

Ik denk dat je Stromae - Alors on dance bedoelt, maar dat weet ik pas zeker als je ook het genre vermeld.

Stromae is een Franstalige Belg overigens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het genre had geweten had ik dat er wel bij gezet. En ik zie die gast amper dansen, of in ieder geval niet grappig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kent dus alleen de clip en niet de muziek zelf? Dan wordt het moeilijk zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ RobZelluf
Als je wil dat de mensen je helpen moet je vooral zo voort doen !
Ik kijk geen videoclips, maar ik denk dat ik wel weet welk nummer je bedoelt : Bob Sinclar & Raffaela Carra - Far L'Armore...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kan je weten wat ik bedoel als ik het alleen over de videoclip heb, dit is gewoon een antwoord voor die 1 punt die je krijgt. -1 Dus :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ RobZelluf
Als je wil dat de mensen je helpen moet je vooral zo voort doen ! +1 terug
Geef eens wat meer info in plaats van de mensen af te kraken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mja, ik denk dat ik het antwoord weet, maar ik heb inderdaad geen zin meer om dat te geven.