Wat word er gezegd bij het intro van sef- de leven?

Ik heb me altijd al afgevraagd wat er nou in het begin word gezegd van sef- de leven. Ik denk zelf dat het is welkom in het nieuwe jaar of kappen met kappen met tequilia. Misschien een hele rare vraag maar wat denken jullie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
7.1K

Antwoorden (3)

Het is geen tekst, maar zijn fantasiewoorden. Het klinkt als: "dam diedel dam diedel dam diedel diedel ja" en dan meerdere keren herhaald.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee het is zeker geen dam diedel. Sorry maar ben niet tevreden met dit onbedachtzame antwoord
Amadea
9 jaar geleden
Als jij dit onbedachtzaam vindt, vertel dan eens waar jij die tekst van jou meent te horen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In de youtube versie voordat sef begint te zingen. Daar gaat de vraag ook over....
Amadea
9 jaar geleden
Blijkbaar zijn er dan meerdere youtubeversies, want ik heb daar ernaar geluisterd. Om welke van jou gaat het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De eerste van youtube, van SefVEVO
Hi,
Geweldig liedje.
Het begint met welkom in het welkom in het welkom in het nieuwe jaar.
Luister maar.
Greetz Niek
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb me laten vertellen dat ze zeggen: “the government , the government , the government will do it all.
En dit is een sample ingesproken door The Please en Big2
Toegevoegd op 05 april 2018 14:24: bron, tekst