wanneer komt the wanted naar nederland?

ik vraag me af wanneer de engelse boyband the wanted naar nederland komt, iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ze zijn op dit moment op een tour door Amerika en Engeland, het zou kunnen dat het nog niet bekend genoeg in Nederland is om een zaal vol te kunnen krijgen..

Hun huidige tourschema laat zien dat ze tot Augustus nog niet in Nederland zijn(Vaak gaan bands langs Nederland als ze van Duitsland (terug) naar Engeland gaan, soms ook de andere kant op, maar zelden met louter de wil om naar Nederland te komen.) Denk dat je er dus nog even op zal moeten wachten;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is momenteel nog geen datum gepland voor een concert van The Wanted in Nederland.